Managerul aveau angajat un număr insuficient de operatori.

Managerul aveau angajat un număr insuficient de operatori.

Managerul aveau angajat un numar insuficient de operatori

Un maraton telefonic în căutarea unui răspuns

Într-o lume în care tehnologia ne-a adus mai aproape unii de alții, un bărbat din Iași a descoperit că uneori, distanța dintre două apeluri poate fi mai mare decât ne-am putea imagina. Costel Antoci, un soț devotat și îngrijorat, a fost nevoit să sune de 80 de ori pentru a-și programa soția la o consultație la un medic din cadrul Secției Clinice Reumatologie II de la Spitalul Clinic de Recuperare Iași, potrivit BZI.

Un zid de tăcere într-un spital

Antoci a încercat inițial să obțină ajutorul personalului de la spital, dar a fost întâmpinat cu indiferență. În loc să primească asistență, i s-a oferit un număr de telefon. Așa a început maratonul telefonic, cu soția sa sunând de 20 de ori, iar el de 60 de ori, fără ca cineva să răspundă. În disperare, Antoci a încercat chiar să se prezinte drept medic, sperând că acest lucru îi va atrage atenția. Dar nici acest truc nu a funcționat.

Un manager absent în fața unei crize

Reporterii BZI au încercat și ei să obțină un răspuns, apelând la cele 10 numere aferente secțiilor clinice ale unității medicale, dar fără niciun rezultat. Au încercat apoi să ia legătura cu managerul unității, Carmen Cumpăt, doar pentru a afla că aceasta este în concediu. Contactată telefonic, Cumpăt a recunoscut că este conștientă de situație, dar a închis telefonul când a fost întrebată cine îi ține locul în absența sa.

O luptă pentru dreptul la sănătate

În cele din urmă, povestea lui Antoci este mai mult decât un simplu incident izolat. Este o luptă pentru dreptul la sănătate, o luptă pe care nimeni nu ar trebui să o ducă. Este o poveste despre indiferență și neglijență, despre un sistem care pare să fi uitat că în centrul său ar trebui să fie pacientul, nu birocrația.

Sursa: Realitatea.net